Často kladené otázky

Všeobecné

  • Ako funguje aplikácia?
Mobilná aplikácia ponúka zoznam športovo-rekreačných zariadení v mestách. Aplikácia spĺňa funkcie rezervačného a platobného systému. V tomto systéme je možné vyhľadávať ponuky  pomocou kľúčových pojmov, podľa GPS súradníc, podľa termínu a času konkrétnych ponúk  s možnosťou ich filtrácie. Jednoducho sa tak niekoľkými klikmi dostanete od vyhľadania vhodnej ponuky pre Vás až k samotnému zakúpeniu vstupu. Aplikácia Vás dokáže doviesť priamo do zariadenia, alebo k trénerovi.

  • Kto sú naši partneri?
Naši partneri sú športové a rekreačné zariadenia a tréneri, ktorí poskytujú športové a rekreačné aktivity rôzneho druhu po celom Slovensku. Partnerom sa môže stať ktokoľvek, kto prejaví záujem o spoluprácu s nami.

  • Pre koho je aplikácia určená?
Aplikácia je určená pre všetkých, ktorí majú chuť sa hýbať a relaxovať. Môže ju teda využívať každý, bez obmedzenia pohlavia, či veku.

  • Myslím si, že som obeťou podvodu. Čo mám robiť?
Čo najskôr nás kontaktujte prostredníctvom kontaktných údajov, ktoré sú uverejnené v aplikácii, alebo na webe www.fitsmapp.sk.

Používateľ

  • Aké výhody získam, ak sa stanem používateľom?
Získate možnosť rýchlo a jednoducho si nájsť športovú alebo rekreačnú aktivitu, s možnosťou rezervovať a kúpiť si vstup pomocou platobnej karty. Na jednom mieste nájdete ponuky vo Vašom okolí, kde získate prehľad o otváracej dobe, čase konkrétnej aktivity, presnej cene za danú aktivitu. Tak si vyberiete práve takú ponuku, ktorá Vám najviac vyhovuje. Určite nájdete aj ponuky vo Vašom meste, o ktorých ste predtým nevedeli. Prípadne, ak niekam cestujete, ľahko si nájdete zariadenie alebo trénera aj na cestách. Pritom Vás to nestojí ani cent navyše. Neveríte? Tak si to skúste.

  • Koľko ma to bude stáť?
Nebude Vás to stáť ani cent navyše. Stiahnutie a používanie aplikácie je bezplatné. Ponuky zariadení a trénerov uverejnené v aplikácii nesmú presiahnuť sumu aktuálneho platného cenníka daného zariadenia / trénera. Sumu, ktorú zaplatíte sa dozviete vždy vopred, nebudú Vám účtované žiadne ďalšie poplatky.

  • Aký spôsob platby môžem využiť?
Výlučne je možné použiť iba platbu kartou.

  • Prečo musím poskytovať údaje o mojej platobnej karte?
Údaje z platobnej karty sa využijú výhradne iba na zaplatenie vybranej rezervácie / vstupu pomocou platobnej brány ComfortPay, ktorej prevádzkovateľom je Tatra banka, a.s.

  • Aké typy platobných kariet môžem použiť?
Platba platobnou kartou je možná kartou Mastercard commercial cards, Visa commercial cards, Diners Club commercial cards alebo Diners Club consumer cards.

  • Musím si uložiť údaje o platobnej karte?
Nie je to povinné, no uľahčí Vám to každý ďalší nákup. Na uloženie platobnej karty je používaná služba ComfortPay, ktorej prevádzkovateľom je Tatra banka a.s., a tak sa nemusíte obávať o jej zneužitie.

  • Ako získam faktúru za zakúpené služby a kde ju nájdem?
Potvrdenie o úhrade služby Vám bude ihneď zaslané na zadaný email a zároveň bude dostupné v aplikácii, v sekcii „moje vstupy“.

  • Môžem cez môj účet zakúpiť vstup pre inú osobu?
Áno, môžeš. Vždy je však potrebné priamo pri vstupe do zariadenia ukázať vstupenku v mobilnej aplikácii, takže buď musíte byť fyzicky prítomný, alebo dať svoj mobil inej osobe.

  • Kde nájdem informácie ohľadom zakúpených vstupov?
V aplikácii v sekcii „Moje vstupy“

  • Ako využijem zakúpený vstup?
V sekcii „Moje vstupy“ nájdete všetky Vaše zakúpené vstupenky. Až po príchode do zariadenia, alebo k trénerovi ukážete Vašu vstupenku zodpovednej osobe a kliknete na „použiť vstup“. Pozor, na toto tlačidlo neklikajte, pokiaľ nie je prítomná zodpovedná osoba, ktorá použitie vstupu skontroluje.

  • Môžem si zakúpiť viacero vstupov naraz?
Nie, jednou platbou si môžete kúpiť iba jeden vstup. Tento proces však môžeš opakovať viac krát.

  • Môžem zrušiť zakúpený vstup?
Áno. Rušenie vstupov však podlieha storno podmienkam:
V prípade zakúpenia termínovaného vstupu máte možnosť odhlásiť sa z jeho využitia najneskôr do 12 hodín pred jeho začiatkom, a to za plnú refundáciu ceny.
V prípade, ak sa odhlásite v rozmedzí 12 hodín až 1 hodinu pred jeho začiatkom, máte nárok na refundáciu 50 % ceny.
V prípade, ak sa odhlásite neskôr ako 1 hodinu pred jeho začiatkom, nenáleží Vám nárok na vrátenie uhradenej sumy.
V prípade zakúpenia štandardného vstupu máte možnosť odhlásiť sa z jeho využitia do 14 dní od zakúpenia vstupu. Zároveň platí, že štandardný vstup je potrebné využiť do 30 dní od jeho zakúpenia.
Na dôvod odhlásenia sa z využitia služby sa neprihliada.

  • Ako často môžem aplikáciu využívať?
Ako často chcete. Jedinou podmienkou je, aby sa Vám neprekrývali jednotlivé časy aktivít (na čo Vás však aj upozorní samotná aplikácia). Veselo tak môžete absolvovať aj viacero aktivít za jeden deň.

  • Čo mám robiť, keď som zabudol prihlasovacie údaje?
V prípade, že ste zabudli heslo, kliknutím na „zabudli ste svoje heslo“ Vám bude zaslaný na zadaný email nové heslo pre prihlásenie.
V prípade, že ste zabudli email, ktorý ste použili na registráciu, kontaktujte nás.

  • Ako môžem ukončiť využívanie aplikácie?
Aplikáciu si jednoducho vymažete zo svojho zariadenia.

  • Prečo sa mám registrovať?
Registrácia je nevyhnutná pre zakúpenie vstupu, resp. na zarezervovanie si termínu. Bez registrácie nie je možné vstup zakúpiť.

Partner

  • Kto sa môže stať partnerom?
Prakticky ktokoľvek, kto poskytuje služby v oblasti športu a rekreácie. Jedná sa o prevádzky ako fitness centrá, miestnosti na cvičenie, rôzne posilňovne, plavárne, wellness centrá, sauny, atď. Jedná sa taktiež o športových odborníkov, trénerov, inštruktorov, masérov, fyzioterapeutov (ktorí sú zamestnancami zariadenia, alebo majú živnosť), ktorí poskytujú služby v danej oblasti.

  • Ako sa stanem partnerom?
Napíšte nám email na info@fitsmapp.sk so žiadosťou o registráciu. My Vám vytvoríme partnerský profil na email, z ktorého obdržíme správu. Na daný email Vám bude zaslané aj prístupové heslo a všetky ďalšie potrebné informácie. Pre podrobnejšie info pozrite „Stať sa partnerom

  • Čo ma spolupráca bude stáť?
Stiahnutie a používanie aplikácie, registrácia a vytvorenie ponuky v aplikácii je zdarma. Platíte iba províziu z platieb, avšak prvé 3 mesiace používania sú úplne ZADARMO. Výška provízie závisí od množstva predajov cez aplikáciu - čím viac predajov, tým nižšia provízia. Pokiaľ Vás zaujíma výška provízie, kontaktujte nás priamo prostredníctvom kontaktných údajov uvedených v sekcii „O aplikácii

  • Ako sa dostanú peniaze ku mne?
Všetky platby klientov prebiehajú cez platobnú bránu ComfortPay od Tatra banky na účet sprostredkovateľa. Z tohto účtu Vám budú zasielané peniaze za zakúpené vstupy v mesačných intervaloch, v prípade dohody aj častejšie. Viac informácií nájdete vo VOP.

  • Aké výhody získam, ak sa stanem partnerom?
Získate príležitosť ľahko a rýchlo na niekoľko klikov inzerovať športovo-rekreačné činnosti a akcie, ktoré ponúkate. Získate možnosť prijímať platbu kartou, čo je v dnešnej dobe populárne a zo strany klientov žiadané. S tým úzko súvisí aj možnosť využívania smart systému, čo je spôsob, ktorým sa uberá celá spoločnosť vo všetkých sférach. Na základe uvedeného si rozšírite klientelu, čím zvýšite aj svoje zisky. Nepotrebujete investovať do marketingu, u nás sa zviditeľníte, vytvorením zaujímavej ponuky dosiahnete skvelú propagáciu u širokej verejnosti. Navyše získate možnosť prehľadnejšie si plánovať a organizovať svoju činnosť a zjednodušiť komunikáciu so svojou klientelou.

  • Vyžadujete od svojich partnerov zmluvu?
Nie, zmluva nie je potrebná. Nie ste viazaný žiadnou zmluvou. Riadime sa podľa VOP, prípadne individuálnou dohodou. V prípade záujmu je však možné individuálnu zmluvu uzavrieť. Je však potrebné uzavrieť "Dohodu o plnomocenstve" na základe ktorej môže naša spoločnosť vydávať zákazníkom potvrdenia o zaplatení zakúpených služieb prostredníctvom aplikácie Fitsmapp v mene partnera.

  • Ako môžem ukončiť spoluprácu?
Ak sa rozhodnete ukončiť spoluprácu, jednoducho nebudete pridávať nové ponuky do systému. Vaše aktuálne ponuky môžete deaktivovať, musíte si však dať pozor na už zakúpené vstupy klientov. Tie deaktivovať neviete a mali by ste ich klientom poskytnúť. Ak to však nebude možné, je potrebné, aby ste nás kontaktovali.

  • Ako si vytvorím ponuku aktivít?
Po registrácii sa prihlásite do svojho partnerského účtu na webe www.fitsmapp.sk/admin/, kde si viete nastaviť všetky údaje o Vás a vytvárať ponuku aktivít pre klientov.

  • Aké fotografie môžem pri zadávaní ponuky použiť?
Môžete použiť len fotografiu, ktorej ste autorom, prípadne, máte s autorom fotografie vysporiadané autorské práva a použitím ktorej nebudú nijako porušené ani ohrozené práva tretích osôb. Zároveň máte vysporiadané všetky práva vrátane súhlasu zverejniť fotografiu vo vzťahu ku všetkým osobám, ktoré budú zobrazené na fotografii.

  • Čo nesmiem ako partner?
Nesmiete klientov prichádzajúcich prostredníctvom aplikácie Fitsmapp ovplyvňovať, aby aplikáciu prestali využívať. Taktiež nesmiete klientom ponúkať výhodnejšie ceny, ako ponúkate v aplikácii. Taktiež nesmiete v aplikácii navyšovať ceny za jednotlivé služby, ceny v aplikácii musia byť zhodné s Vašim aktuálnym cenníkom služieb.